2018. április 10., kedd

Nindzsalány LOL-könyvek

 Cookie O'Gorman Nindzsalány LOL-könyvek


Snow-Soon Lee tizenhét éves, koreai, és Bruce Lee a pél­daképe. A harcművészet koronázatlan királynője nem az a bulizós típus, de ha felheccelik, akár egy vadidegen, dögös srácot is hajlandó lesmárolni a moziban, hogy bebizonyítsa, nem csak a gyilkos ütéseivel tud hatni a fiúkra. Ja, hogy a kapucnis szívtipró a dúsgazdag szenátorjelölt egy szem fia? Uppsz… Semmi vész, úgysem találkoznak többé. Vagy mégis? Ash lerázhatatlannak tűnik, és kissé paranoiás anyja a csa­ládot ért halálos fenyegetések miatt elképesztő ötlettel áll elő: azt akarja, hogy Snow legyen a suliban a fia testőre. Vajon meg tudja védeni a nindzsalány Asht a titokzatos zsa­rolóktól? És Snow-t ki védi meg az újabb csókoktól?


Várható megjelenés 2018. április 16.

113 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    A Páros randi tesóknak c. könyvet fel tudod tölteni? Nagyon megköszönném! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia szeretném a blogjaidat olvasni ezzel az email címmel. Meg tudnál hívni?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Végig hűséges olvasód voltam, légyszíves hívj meg, hogy újra láthassalak. Szilveszteri bejegyzésed láttam mondjuk utoljára, de jó volna, újra veled...

    VálaszTörlés
  4. Szia szeretném én is ha küldenél egy meghívót a picikutya53@gmail.com email címre. Nagyon szeretném tovább olvasni az oldalad, de ez meghívó nélkül sajnos nem lehetséges:(

    VálaszTörlés
  5. Szia szeretném ha tagja lehetnék az oldaladnak hogy minél többet olvassak tőled. A címem : brigittaeberhardt@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia, szeretném ha kuldenel egy meghívot lilla3514335@gmail.com ra, szeretném ha továbbra is olvashatnám a könyveket

    VálaszTörlés
  7. Szia Anita!
    Nagyon szerettem az oldalad, de sajnos mostanában nem nyilvános. Szeretnék én is meghívót kérni. csimota26@freemail.hu
    Köszönettel: Kriszti

    VálaszTörlés
  8. Szia Anita!
    Én is szeretnék tőled meghívót kérni! Olyan sok jó könyvet összegyűjtöttél, jó lenne, ha még olvashatnánk ezeket! Köszönöm munkádat! Klarissza qklari@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia Anita!
    Én is szeretnék tőled meghívót kérni! Olyan sok jó könyvet összegyűjtöttél, jó lenne, ha még olvashatnánk ezeket! Köszönöm munkádat prohaszka.andrea28@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Anita!
    Én is szeretnék tőled meghívót kérni! Olyan sok jó könyvet összegyűjtöttél, jó lenne, ha még olvashatnánk ezeket! Köszönöm munkádat
    prohászka.andrea28@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia.Ha lehet szeretnék tőled meghivot kérni mert nagyon jó könyveket gyüjtöttél össze

    VálaszTörlés
  12. Szia. Szeretnék kérni egy meghívot, ha lehetséges. Előre is köszönöm!

    bodnar.patricia10@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia Anita!
    Én is szeretnék tőled meghívót kérni! Olyan sok jó könyvet összegyűjtöttél az évek alatt, jó lenne még őket olvasni.
    aprokitti0619@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia Anita! Szivesen olvasom az általad feltöltött könyveket. Kaphatnék meghívót a blogodhoz? Köszönöm! Üdv:Zsuzsi

    VálaszTörlés
  16. Szia Anita, köszönöm a sok könyvet. ha tudsz kérhetnék egy meghívót az oldalhoz. kiralany26@gmail.com.... köszönöm

    VálaszTörlés
  17. Szia Anita! Ha lehetséges én is szeretnék meghívót kérni az oldaladra. Email cimem:jankalaurana@gmail.com.Előre is nagyon köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én is szeretnék meghívót kérni az oldaladra :)
    Email címem: lizanemeth0524@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Kaphatnék tőled egy meghívót?
    paczaripatricia@outlook.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Kérhetek egy meghívót?:)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Kaphatnék dgy meghívót?
    Kisadrienn2501@gmail.com
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  22. Szia. Én is szeretnék egy meghívót, ha lehetséges. :)
    kollarn618@gmail.com
    Köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni az oldaradra, ha nem okoz gondot. viky8479@gmail.com Előre is köszönöm. Ha nem lehetséges, akkor is köszönöm Neked a sok csodálatos könyvet és az áldozatos munkádat. Üdvözlettel: Viki

    VálaszTörlés
  24. Szia Anita!
    Ha lehetséges én is szeretnék meghívót kérni az oldaladra.
    Email: narrvia@gmail.com
    Ha nem lehetséges azt is megértem.
    Üdvözlettel
    Vik

    VálaszTörlés
  25. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni az oldaladra (nerathkata@gmail.com).
    Előre is köszönök mindent!

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Nagyon sok jó könyvet tudtam elolvasni a blogodnak hála, és ezt szeretném folytatni is, ezért, ha lehetséges, nekem is tudnál meghívót küldeni az oldaladhoz?
    Nagyon megköszönném!
    E-mail címem: fodor.fruzsi1221@gmail.com
    Üdvözlettel:
    Fruzsi
    Ui: persze ha nem, az sem probléma. :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szeretnék kérni meghívót az oldalához,ha még lehetséges.
    Nagyon köszönöm!
    Email címem :rethiandrea9@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Szeretnék kérni egy meghívót én is az oldaladhoz!
    orsos.nora@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretnék én is egy meghívót kérni az oldaladhoz! A címem:fintafesztike@gmail.com
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  30. Szia Anita! Szeretnék én is meghívót kérni. Régi álmom hogy blogot írhassak és többen is ajánlották a blogodat hogy érdemes megnézni. Az emailem szemma00@gmail.com. Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  31. Szioka, kérlek nekem is küldj egy meghivót nagyon örvendenék neki. Minden jót s előre köszönöm.
    Email: jakabmeli19@yahoo.com

    VálaszTörlés
  32. Szia nekem is küldenél egy meghívót nagyon örülnék neki előre is köszi.
    Email: robibimbi34@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia dzeretnék kérni egy meghivot imadtam a könyveidet olvasni

    VálaszTörlés
  34. Szia, szeretnék meghívót kérni, nagyon szerettem a könyveket az oldaladon. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia Anita! Én is nagyon szeretnék egy meghívót kérni, nagyon hiányoznak a könybfeltöltéseid :( (leavita26@gmail.com)

    VálaszTörlés
  36. Helló Anita! Én is élek halok egy meghívóért! Nagyon hálás lennék, ha nekem is tudnál küldeni egyet, imádtam a könyveid és valahogy nálad mindig mindent megtaláltam. aliz.zsold@yahoo.com az e-mail címem :))

    VálaszTörlés
  37. Szia! Szeretnék kérni egy meghívót, az e-mail címem :laczkovich1974@gmail.com Előre is köszönöm szépen. Üdv:Kriszta

    VálaszTörlés
  38. Szia, szeretnék kérni én is egy meghívót, az email címem farkasbetti0810@gmail.com, előre is köszi szépen, Betti

    VálaszTörlés
  39. Szia kérhetnék egy meghívót ? Nagyon örülnék ha megint olvashatnék a könyveidből:)) E-mail : vivienvida51@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia, szeretnék kérni én is egy meghívót, az email címem zoeanett@gmail.com , előre is köszi szépen, Anett

    VálaszTörlés
  41. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  42. Szia, én is szeretnék kérni egy meghívót ha lehetséges.
    A címem :tolnai.barbi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  43. Szia Anita! Szeretnék én is egy meghívót kérni. Nagyon sok jó könyvet olvastam már az oldaladról:-).
    A címem: anita.heredi@hotmail.com
    Előre is köszi!
    Anita

    VálaszTörlés
  44. Szia. Ha lehet, én is kérnék meghívót. Köszōnōm

    VálaszTörlés
  45. Szia! :) Én is szeretnék meghívót kérni, ha lehetséges! Köszönöm szépen<3
    kiralykanyka.06@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia! :) Én is szeretnék meghívót kérni, ha lehetséges! Köszönöm szépen<3
    kiralykanyka.06@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. martapalinkas292026@gmail.com
    Kaphatok én is meghivot

    VálaszTörlés
  48. Szia Anita! Az előttem szólókhoz hasonlóan szeretnék én is kérni egy meghívót az oldaladhoz, ha van rá lehetőség.
    Nagyon köszönöm!❤
    kingah2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia, én is szeretnék meghívót kérni. Előre is köszönöm!
    annamariakalmar75@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia Anita ! Szeretnék meghívót kérni az oldalad hoz ! Előre is köszönöm ! brandl.70zsuzsanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia Anita!Én is szeretnék az oldaladhoz meghívót kérni!Előre is nagyon köszönöm!
    szarvasbogi0126@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia Anita!
    Csak úgy mint a többiek előttem, régen sokat olvastam tőled. Ha lehetséges szeretnék kapni egy meghívót az oldaladhoz a lilike74@gmail.com email címre. Ha nem akkor is köszönöm a rengeteg könyvet amit olvashattam nálad!
    Köszönettel Lilla

    VálaszTörlés
  53. Szia Anita!
    Csak úgy mint a többiek előttem, régen sokat olvastam tőled. Ha lehetséges szeretnék kapni egy meghívót az oldaladhoz a lilike74@gmail.com email címre. Ha nem akkor is köszönöm a rengeteg könyvet amit olvashattam nálad!
    Köszönettel Lilla

    VálaszTörlés
  54. Szia! Én is szeretnék egy meghívót, ha megoldható! Köszönöm! szvera3@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  56. Szia Anita!Szeretnék meghívót kérni az oldalhoz.Nagyon szerettem olvasni az oldaladra feltet könyvekből. Előre is köszönöm.
    csillak87@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Szeretnék kérni meghívót az oldalához,ha még lehetséges.
    Nagyon köszönöm!
    Email címem: ferencicsenge@gamil.com

    VálaszTörlés
  58. kuldj egy meghivot legyszives, ha meg elsz. :-) apabrekk@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szerétnék én is kérni meghívót.előre is köszönöm
    keresztes2055@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Szia, szeretnék kérni én is egy meghívót, az email címem zoeanett@gmail.com , előre is köszi szépen, Anett

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Évek óta követem az oldalad és nagyon hálás vagyok,hogy általad rengeteg könyvet elolvashattam. Szeretnék még többet olvasni és ha van még rá lehetőség, szeretném ha küldenél egy meghívót erre az email címre kaniczki686@gmail.com Előre is nagyon szépen köszönöm.
    Szép napot,
    Barbi

    VálaszTörlés
  62. Szia! Esetleg , ha van még lehetőség én is kérhetnék meghívót. Nagyon jók voltak a könyveid. Vereszsuzsa1973@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia, szeretnék kérni én is egy meghívót, az email címem zoeanett@gmail.com , előre is köszi szépen, Anett

    VálaszTörlés
  64. Szia en is szertnek kerni meghivot ha lehet. A 88 eves anyukam egyetlen szorakozasa az olvasas. Nagyon koszonom elore is es jo egeszseget kivanok. karmenbodis@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia nagyon szerettem a könyveket olvasni a blogodon. Szuper lenne, ha folytathatnán. Kérhetek egy meghívót? sipos.alexandra38@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia Kedves Anita
    Nagyon hiányoznak a könyveid a szürke hétköznapok. Küldenél nekem egy meghívot? bikuci666@gmail.com. Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  67. Szia. Szeretnék kérni én is egy meghívót. subadomi.mail@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  68. Kedves Anita!
    Én is szeretnék kérni tőled egy meghívót, évek óta olvasom a könyveket, amiket feltöltöttél, nagyon hálás vagyok az eddigi munkádért is, amit beletettél a blogodba.
    Előre is nagyon megköszönném.
    E-mail címem: szabomihalyne2019@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Kedves Anita!
    Tisztelettel köszönjük az eddigi áldozatos munkát. Szeretnék meghívót kérni, hogy a jövőben is követni tudjam a blogodat, ahogy eddig tettem. Előre is köszönöm!
    leloczkieva65@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Hello ☺️ Kérhetnék egy meghívót, hogy újra követhessem a blogodat? Nagyon hiányzik a munkásságod. (nikolettalenghel2@gmail.com)

    VálaszTörlés
  71. Kedves Anita! Tudnál nekem is küldeni meghívót? Nagyon szeretem az oldaladat. Pinter.zoltanne@gmail.com
    Köszönöm szépen! BUÉK 🙂

    VálaszTörlés
  72. Kedves Anita!Én is nagy rajongója voltam az oldaladnak.Szeretnék kérni én is egy meghívót agikadeak@gmail.com előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  73. Szia! Én is szeretnék kérni egy meghívót. vago.cintia.klaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Szia Kedves Anita! Szeretnék én is kérni egy meghívót az oldaladra.juhaszery@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  75. Szia Anita! Szeretnék kérni egy meghívót az oldaladra! Előre is köszönöm! franciskafarago1975@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia Anita! Ha nem okoz gondot én is szeretnék meghívót kérni a blogodhoz. szasz.andi0519@gmail.com e-mail címre 🥺🥺🥰

    VálaszTörlés
  77. Szia Anita! Én is szeretnék kérni meghívót a blogodhoz. nikifogarasi@gmail.com e-mailre. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  78. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni az oldaladra
    martinakiss669@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Szia Anita!
    Nagyon szeretem az oldalad.
    Szeretnék Én is meghívót kérni.
    Előre is köszönöm szépen!
    veronika.perec@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Szia
    Kérhetnék egy meghívót énis?
    nagyrebii2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Kedves Anita!

    Szeretnék meghívót kérni a honlapodra. Nagyon tetszik az oldalod. meli102079@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szia Anita,
    Szomorúan vettem észre, hogy a kedvenc blogom már nem elérhető számomra miután újra könyv függőséget kaptam, így érdeklődnék, ha még megvan a honlapod kaphatnék-e rá meghívót?
    catrosestranger@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Szia.kérhetnék én is meghivot szerettnem az oldalad.elöre is köszönöm.brigittahorvath59@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Szia!
    Nagyon szomorú voltam, mikor megláttam, hogy már csak meghívóval lehet látni az oldalad.. Gondolom ennek megvan az oka, ezért meg is értettem. Viszont ha lehetséges, akkor nagyon szeretnék én is mint az előttem szólók meghívót kérni!!

    Email címem: casiangeles95@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    Dorina

    VálaszTörlés
  85. Szia Anita!

    Nagyon sok jó könyvet olvastam az oldaladon.

    Ha lehetséges még szeretnék kérni Meghívót tőled.🙂

    Email címem:brooke19900423@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Szia
    Szeretnék én is egy meghívót kérni,ha lehetséges még.

    Hiányoznak a könyveid :(
    Köszönöm előre is! 😘
    h.vivienne0723@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! Kapott esetleg valaki meghívót? Én többször kértem, de sajnos nem.....

    VálaszTörlés
  88. Szia kérhetek egy meghívot szívesen olvasnám a könyveket amit fel raksz a blogodra. klaudia01@vipmail.hu, köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  89. Szia
    Kaphatok esetleg meghívót?
    kozmaanna123@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szia Anita! Éveken keresztül olvastam a remek könyveket az oldaladon. Sajnálom,hogy eltűntél. Lehetséges meghívót kapni? adorjan.mari@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Szia Anita! Imádok olvasni de már alig találok olyan könyveket a neten amit ne olvastam volna)= Annyi szuper könyvet gyűjtöttél össze és ha lehetne szeretnék kérni egy meghívót a csurgay.anna.dora@gmail.com ra<33

    VálaszTörlés
  92. Szia Anita! Én is rengeteg könyvet olvastam a bloggodról. Nagyon hiányzanak a bejegyzéseid. Szeretnék én is meghivót kapni az oldalra. Előre is köszi. papaiangelika12@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Szia, sokat olvastam az oldaladon,kerhetnék meghívót én is? Köszönöm szépen. dragi77@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Szia Anita! Szeretnék én is meghivót kapni az oldalra. Előre is köszönöm. rosesericea911@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Szia Anita
    Nagyon Nagyon hiányzik az oldalad és a könyveid, üres az életem nagyon :( Kaphatnek egy meghívot? bikuci666@gmail.com az email címem. Nagyon köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  96. Szia
    Kérhetnék én is egy meghívót ha lehet mert imádom az oldalad
    pallpetra2001@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  97. Szia Anita

    Hiányzik az oldalad. Tudnál nekem is meghivót küldeni?
    dora.gergelics@gmail.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  98. Lányok kapott valaki meghívot?
    Annyira elvagyok keseredve, nagyon hiányzik Anita oldala 😭 ha olvasod küldenél nekem egy meghívot? bikuci666@gmail.com az emailt címem. Köszönöm ❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  99. Szia Anita! Én is kaphatnék egy meghívót az oldalad hoz? Nagyon szeretem az oldaladat, régen sokat olvastam innen, de már jóideje nem férek hozzá. E-mail címem: Pinter.zoltanne@gmail.com. Köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  100. Szia!
    Szeretnék kérni meghívót az oldalhoz, ha még lehetséges.
    Nagyon köszönöm!
    Email címem: mb7502@freemail.hu

    VálaszTörlés
  101. Szia Anita! Ha még lehetséges én is nagyon szeretnék egy meghívót. Nagyon szerettem nálad olvasni de egy ideje nem találom az oldalad.
    anna61em@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Szia Anita! Remélem még van lehetőség a meghívóra. Előre is köszi.
    holdboglarka1021@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. szia, nagyon hálás lennék ha esetleg meghívnál, ha még van rá lehetőség szofiamuzslai@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Szia miért nem lehete tölteni? Úgy szeretném el olvasni...

    VálaszTörlés
  105. Szia,én is kérhet ék tőled meghívót? 🥺
    szokolhumayb@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  106. Szia Anita! Kérhetnèk èn is meghívót,sok könyvet olvastam àltalad, ès szeretnék még.tita828@gmail.com Hàlàsan köszönöm.

    VálaszTörlés
  107. Szia Anita!
    Imádtam az oldaladat, nagyon hiányzik hogy már nem teszel fel könyveket.
    Esetleg ha van rá lehetőség kérhetnék én is egy meghívót?
    Nagyon szépen köszönöm előre is!
    n.andrea1027@gmail.com

    VálaszTörlés
  108. Szia, nagyon imádtam a blogod, igazából az vett rá, hogy pdf könyveket is olvassak. Ha szépen megkérlek, tudnál küldeni egy meghívót nekem? Az email-címem rebekavass886@gmail.com
    Előre is köszi☺️
    (mármint, ha úgy döntesz, hogy meghívsz)

    VálaszTörlés
  109. Szia Anita
    Nagyon hiányzik az oldalad, nagyon szeretnék egy meghivót az oldaladra, amennyiben lehetséges
    Köszönettel Adrienn
    zadryka0511@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. Sajnos megszüntettem a blogot már 2 éve 2020 áprilisában

    VálaszTörlés