2018. február 6., kedd

MIA SHERIDAN

MIA SHERIDAN: CALDER ÚTJA


Van egy hely a mai Amerikában, ahol nincs áram, nincs vezetékes víz, és nem használnak modern eszközöket sem. Itt nincs helye álmoknak, önkifejezésnek vagy ambícióknak.
Itt él egy fiú, akinek olyan a teste, akár egy istené, s olyan a szíve, akár egy harcosé. Erős és hűséges; jól szolgálja, akit szolgálni kell. De az a bűne, hogy többet mer álmodni.
Itt él egy lány is, akinek olyan az arca, akár egy angyalé, a szíve pedig telis-tele van bátorsággal. Ő a tökéletes engedelmesség mintaképe. De az a bűne, hogy vágyakozni mer arra, amiről azt mondták neki, hogy sohasem lehet az övé.
A Calder útja a jó és a rossz, a félelem és a bátorság küzdelméről szól. Arról, hogy a szerelem fénye még a legsötétebb helyeket is beragyogja – a kezdetektől a világ végéig.
Folytatása következik Megtalálni Edent címmel.
További infók hamarosan! Előkészületben a Könyvmolyképző Kiadónál :)




MIA SHERIDAN: MEGTALÁLNI EDENT


Miből merítesz erőt, ha vége annak a világnak, amit ismertél, és a szeretteidet elmosta az özönvíz? Ha az új világban, amibe belecsöppentél, pont olyan magányos vagy? Hol találod meg a reményt, ha összetört a szíved és bizonytalan a jövőd?



61 megjegyzés:

  1. Szia el tudnád nekem küldeni a "megtalálni Edent" erre a címre: brigittavago13@gmail.com
    Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a Megtalálni Édent? Előre is köszönöm, az e-mail címem: biromelindaviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! A Megtalálni Edent könyvről mit lehet tudni? Mikorra várható? Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a Megtalálni Édent? Előre is köszönöm, az e-mail címem: sunbogar@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a Megtalálni Édent? Köszönöm szépen, az email címem: tickycica@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a "Megtalálni Edent" c. könyvet. Köszönöm szépen. Az email címem: kiss.viki1993@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is elkérhetem a "Megtalálni Edent"?

    VálaszTörlés
  8. Az előzőhöz csatolva az e-mail cìmem szeviki1985@gmail.com. előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Én is elkérhetem a "megtalálni Édent!" erzsike1987@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én is szeretném a megtalálni Edent! Előre is köszi! arvaianiko@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon szeretném valahogyan megtalalni a megtalalni Edent. Ha bárkinek megvan kérem szépen küldje a hercegnelly@gmail.com. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Én is nagyon szeretném a Megtalálni Edent! Ha bárkinek meglenne és elküldené a bognar.zsuzsi@gmail.com e-mail címre, nagyon megköszönném!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Ha esetleg teheted, akkor el tudnád küldeni a Megtalálni Edent? A címem: alettazsuzsa127@gmail.com
    Nagyon hálás lennék érte! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia, küldenél egy email címet ahova írni lehet neked? Köszönöm.
    hudakne155@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Én is szeretném elkérni a megtalálni Edent. kocsorbettus@gmail.com erre a címre el tudnád küldeni nekem is?🤗 Előre is nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Nekem is eltudnád küldeni a meftalálni Edént. rajnacsilla@citromail.hu

    VálaszTörlés
  17. Nekem is eltudnád küldeni a meftalálni Edént?
    pasztorimola@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  18. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a Megtalálni Édent? Előre is köszönöm, az e-mail címem: h.edina15@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok valaki el tudna nekem küldeni a Megtalalni edent? Erre az e-mail címre varadi.vanda95@gamil.hu
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené a Megtalálni Edent? A kalmar.flora.anna@gmail.com ra🙏

    VálaszTörlés
  21. Szia! Ha esetleg megvan a Megtalálni Édent, el tudnád küldeni ide: hanna2000102@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  22. Szia elküldenéd nekem is a Megtalálni Edent. Köszönöm szépen!
    hervaykiki@gmail.com címre

    VálaszTörlés
  23. Szia Anita! Azt szeretném kérdezni, hogy Andrea Beck B+ be positive könyvét feltudnád esetleg tölteni mert én nem találom sehol.
    Nagyon szépen köszönöm ha sikerül.

    VálaszTörlés
  24. Helló, én is megkaphatnam a Megtalálni Edent? hercegnelly@gmail.com előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Szia Anita!
    Szeretném én is elkérni a Megtalálni Édent című művet.
    Segítségedet előre is köszönöm. (csomizizi@gmail.com)

    VálaszTörlés
  26. Szia Anita! Kérlek küldd el nekem is a Megtaláálni Edent. Előre is köszönöm! magdatunci@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia, nekem is eküldenéd? :)
    hency.9610@gmail.com
    Koszii

    VálaszTörlés
  28. Szia Anita.Szeretnék meghívót kérni az oldaladra ha lehetséges az igazság az hogy te vagy a legjobb!!!!!! meszaroszsuzsa40@gmail.com Köszönöm😜

    VálaszTörlés
  29. Szia,szeretnék kérni egy meghívót az oldalához.
    justysdarlyng2@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni az oldaladra
    szabo.evelin87@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  31. Szia Anita!
    Kérhetek egy meghívót az oldalra??
    dikom2594@gmail.com
    Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  32. Szia Anita
    Kérhétnék meghívót az oldaladra ?
    balogdora79@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  33. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni az oldaladra
    milei.eniko@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  34. Szia Anita! Szeretnék kérni meghívót az oldaladra. szmolanetundi@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia Anita! El tudnád köldeni nekem a Megtalálni Édent. És nagyon szeretnék kérni egy meghívót az oldaladra.
    sillomama@gmail.com
    Köszönöm szépen
    üdv Klári

    VálaszTörlés
  36. Válasz


    Szia Anita! Szeretnék kérni meghívót az oldaladra! Előre is köszönöm !

    VálaszTörlés
  37. Szia Anita! Szeretnék kérni meghívót az oldaladra! Nagyon sokunknak hiányzol! Köszönöm szépen, további szép napot kívánok kerekes.jutka54@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia Anita, el tudnád küldeni nekem is a megtalálni édent? Esetleg van mód meghívót kapni az oldaladra? Nagyon köszönöm
    judit.szaniszlo@gmail.com
    Üdv, Judit

    VálaszTörlés
  39. Szia Anita, eltudnád küldeni a megtalálni édent?? Elöre is köszönöm!!!
    dikom2594@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia! El tudnád küldeni a Megtalálni Edent? b.klaudia2225@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia! El tudnád küldeni nekem kérlek a ,,Megtalálni Edent" és ,,Samantha Young: Túl a zátonyon" ? Előre is köszönöm!
    biromelindaviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia, amióta beleszerettem az olvasásba, és megvettem az első Kindle-met, csak általad ajánlott és feltett könyveket töltöttem le. Nagyon de nagyon örülnék ha kaphatnék egy meghívót. Amióta nem férnek hozzá az oldaladhoz azóta szüneteltetem az olvasást, de már nagyon hiányzik. Remélem megkönyörülsz rajtam. További szép napot. Juditka
    Email : macmaracc@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  43. Én is nagyon szeretném a Megtalálni Edent! Ha bárkinek meglenne elküldenétek letszi erika860101@freemail.hu e-mail címre, nagyon megköszönném!

    VálaszTörlés
  44. Szia Anita, szeretnék meghívót kérni

    VálaszTörlés
  45. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni, ha lehet.
    És szeretném elkérni a Megtalálni Édent. ildizalan@gmail.com
    Előre is Köszönöm szépen. Ildi

    VálaszTörlés
  46. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni, ha lehet.
    És szeretném elkérni a Megtalálni Édent. ildizalan@gmail.com
    Előre is Köszönöm szépen. Ildi

    VálaszTörlés
  47. Szia Anita! Szeretnék meghívót kérni, ha lehet.
    És szeretném elkérni a Megtalálni Édent. vinklar.e@gmail.com
    Előre is köszönöm Éva

    VálaszTörlés
  48. Szia Anita! Ha még lehet szeretnék kérni egy meghívót az oldaladra.

    Nagyon szépen köszönöm!
    Réka

    VálaszTörlés
  49. Az e-mail címem: dezsonevagoreka@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia én is szeretnék meghívót az oldaladhoz endzsi.nagy@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Szia én is szeretnék meghívót az oldaladhoz endzsi.nagy@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  52. Kedves Anita! Ha még beleférek, szeretnék én is meghívót kérni az oldaladhoz! Nagyon szépen köszönöm: Vera: e-mail: 2irgumburgum@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia Anita!

    Én is szeretnék meghívót az oldaladra.
    szabo.andrea04@gmail.com.

    Köszönöm Andi

    VálaszTörlés
  54. Szia Anita!
    Szeretnék meghívót kérni az oldaladra
    szabo.evelin87@gmail.com
    Köszönöm szépen!
    Valaki el tudná küldeni a megtalálni Edent c. Könyvet?

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Kapott valaki meghívót?

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok én is szeretnék bettidominik2015@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szeretnék meghivóz kérni hogy olvashassam a könyveket.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  58. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  59. Szia Anita! Énnis szeretnék meghívót. Előre is köszönöm. ibolyabacso@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Én is szeretném ezt a két könyvet. tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés